Autoryzowany dealer Škoda, SEAT, Cupra, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze
Poznaj nową elektryczną Škodę Enyaq! Nowe wydanie Enyaq już od 189 900 zł w salonach Zimny Auto. Zapisz się na jazdy próbne.
Nowa Škoda Enyaq 2025 to wyjątkowe połączenie elegancji, nowoczesności i funkcjonalności, które przyciąga spojrzenia na drodze. Charakterystyczny design z reflektorami LED, stylowymi detalami w wykończeniu Dark Chrome i opływową sylwetką nadaje jej dynamicznego, a zarazem prestiżowego charakteru. To SUV, który zachwyca zarówno wyglądem, jak i przemyślaną aerodynamiką oraz solidnym wykonaniem. Zapraszamy na jazdy próbne do Zimny Auto w Łodzi i Piotrkowie Trybunalskim – poczuj nowy wymiar komfortu za kierownicą Enyaqa!
Do zobaczenia w salonach!
Oferta dotyczy nowych aut z roku produkcji 2025. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Szczegóły oferty dostępne u doradców handlowych Dealera.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1) § 2 Kodeksu cywilnego oraz art. 43b ust. 2 pkt 2 lit. a–c Ustawy o prawach konsumenta.
Škoda zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski.
Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne.
Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje wyłącznie w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w Rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.
WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.